Kolbit

Pluggandet tar kol på mig! USCHA! Har nu redovisat för familjen ett antal gånger och Lise orkar inte lyssna på mig länge. hihih... Imorgon gäller det! Muntligt nationellt prov i svenska. NEERVÖÖST!

Hade don´t drink and drive dag, idag i skolan. Föreläsningar och så. Det avr faktiskt bra, men såå hemskt med vad som kan hända. Aldrig i mitt liv ska jag köra onykter!
Vid 14 sedan hade jag syosamtal, vilket gick bra. Jag gillar starkt vår syo! Har ju egentligen mina planer klara. Au-pair till höstenoch börja plugga till lärare hösten 2010. Men kändes ändå skönt att få gå dit, fick lite tips. Kollade lite poäng, vilket jag med råger komma klara. Hon berättade lite om Au-pair, vad jag kan välja för inrikting i läraryrket osv. Hon tyckte det var roligt att jag hade så mycket klart för mig, och det känner jag med. Kan vara glad för det!

Mentrsamtalet med Mocki gick bra det med. Både mamma och pappa var med. Tihhi... Pratade om att det inte är långt kvar nu, och unhhuuu, det är det ju inte! ÅNGEST ÅNGEST!

Kvällen sen pluggade jag drygt en timme hos Isabelle med Josse också. Panik för allt!
Nu ska jag sova! Måste vara pigg till muntliga nationella imorgon! Sovså sött!

//Helene

Juste! Våffeldagen idag. Någon som mumsat i sig någon? Själv åt jag våfflor förra veckan. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0