Jag har syndat...igen



Jag har helt glömt hur man pluggar! Alltså har noll stuideteknik och ingenting fastar i mitt huvud, vet inte om det kan bero på all stress, men någonting måste det ju bero på. Imorgon är det organisation och ledarskapsprov och jag har ingen aning om hur mycket eller lite jag kan. Hoppas så klart på det bästa ;)

Har annars varit en ganska bra, men onödig dag, i alla fall i skolan. Innan jag började åkte jag till jakan, fixade det med min lön och köpte mig ett hårlasso på glitter. Hade sedan Italienskalektion mellan 14,45 och 16,00. Skönt var att jag och Lise åkte med putte hem. Var heelt otaggad på att åka tåg och grejer idag. Är så mycket snö och slask överallt!

Har idag syndat...har beställt två klänningar och ett armband från Nelly. Låg hela kvällen igår och kikade runt men kunde inte bestämma mig riktigt för vad jag ville ha. Hittade en klänning som jag hade en tanke på att ha på studenten, vit ganska enkel och väldigt billig! Tänkte att säkert kommer någon annan ha en likadan som mig då, vilket är ganska trist egentligen. Så tvekade hit och dit. Sen sa Evelina att hon PRECIS köpt den som studentklänning. Men jag tror sähär,,,det är inte meningen att jag ska ha den ;) hihi.... Ska in nån dag till Urban Outfitters och kolla, dom brukar ha fantastiska klänningar! Aja, nu tillbaka till Nelly. Köpte i alla fall den vita klänningen fast i blå, skitfin färg! Hoppas bara den är lika fin i verkligenheten. Klänning nummer två har en väldigt vacker rygg, vilket jag tycker är helsnyggt!

Nu ska jag göra mig en smoothieoch sedan kolla andra avenyn! Puss alla fina!

/Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0