Inte allt för roligt

Segdag + plugg. En helt vanligt söndag helt enkelt. Sitter och skriver det sista på både essän och argumentationen om "mer praktik på samhällsprogrammet". Men det har tagit stopp i hjärnan och jag kommer ingen stans. Funderar på att släppa det ett tag och sedan fortsätta senare. Har i alla fall skickat in loggboken till Mocki, så det är klart. 

Gårdagen var rolig. Var först hos Rebecca där hon fixat så fint med snittar, oliver, ostar och grejer. Sedan åkte vi in till staden och Ambassadeur. Var helt tomt på folk i början men fylldes på eftersom. Jag och Jessica drog dock ganska tidigt. Lise och Love mötte mig på vägen från kallhäll, då Emilie, Andreas och Maria åkte förbi så åkte med dom hem, Så sköönt! Aja,,,nu ska jag nog dra. Ska dra och träna om en liten stund. byee!

//Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0