Ibland drömmer jag





Kort om dagen. Var i skolan mellan 10.10 och 15.50 ungefär. Råkande dock komma lite sent till skolan. Hade bilen i sklolan så var hemma snabbt. Skönt. Har haft ångest över hur min nästa vecka ser ut, och har fortfarande.Suck...
Kom hem, pluggade, skckade in djupintervjun i marknadsföring, åkte till farmor och farfar en sväng. Tagit det lugnt. Nu ska jag se film. Sov gott!

Helgens och vecka 11:s planer

Lördag:
En massa plugg sedan till Rebecca på kvällen och fira hennes 18 årsdag.
Söndag: Ännu en massa plugg. Vilken hemsk helg! Om det ens kallas helg... Ska träna på kvällen
Måndag: Presentation av argumenation i  svenska
Tisdag: Valfri lektion på marknadsföringen, Italienskaläxa. Eventuellt träna
Onsdag: Prov i organisation och ledarskap
Torsdag: Ända dagen på veckan utan prov/läxor/inlämningar
Fredag: Prov i affärsjuridik. Inläming av internantionella ekonomiarbetet. Sedan gå hem med gått samvete och njuta av helgen....mmm


-Just nu njuter jag såå av livet...*not*
//Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0