I love tradera

Jag tror tradera är beroendeframkallnade, idag har jag och mamma suttit och gottat oss i en massa fina kläder. Vann också ett snyggt Odd Molly plagg!

Pratade idag ockå lite om studenten osv. Mormor har erbjudit sig att laga en massa mat. Min mormor är verkligen grym på matlagning! Måste snart börja skicka ut inbjudningarna till mottagningen också. Mycket med studenten!

Imorgon ser jag fram emot en bra dag, måste maila min chef också angående sommaren. Men nu tänkte jag släcka lampan och försöka somna. Hörs imorgon! Pusss

//Helene

PS. Jag är trött på snön och vill ha vår. DS.


Kommentarer
Postat av: F O U T O S E ♥

finfin blogg :)

2009-03-12 @ 13:11:24
URL: http://foutose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0