Grus på gatan

Har idag bara haft affärsjuridik, där vi hade eget arbete. Så det blev en kort dag i skolan :) Åkte hem med Evelina, Isabelle och Jessica vid halv tolv. Evelina hade bil så det var skönt. Tack för skjutsen!

Nu har jag suttit och kollat runt på lite kläder, skor osv. OCH, det är så enerverande att jag har köpstopp. Kan bara sitta och drömma. Men jag ska träna upp min karaktär,,att hålla mig. Önska mig lycka till! Dock måste jag handla nya strumpisar till skivan på onsdag, men det borde inte gilljas, för det är ju faktiskt inget roligt köp. Hihii...

Tänkte kasnke ta mig en prommis nu, eller så pluggar jag först. Har både italienska och affärsjuridik att göra-
Ha den fortsatt bra dag allesammans! Pussss

//Helene


Kommentarer
Postat av: ERICA,

Hej helene! :) jag tänkte bara säga att jag kommer inte till skolan imorgon, är sjuk ;/ så du vet. ingen italienska för mig. puss!

2009-03-30 @ 18:45:47
URL: http://ericaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0