Fredag 23,30

TGIF!!!

Fredag. Underbart! Har varit en lugn väg här hemma idag. Mamma har åkt till Wien och pappa var med farmor & farfar ute och åt. Bara jag, Lise och Love hemma, så jag gjorde en väldigt god efterrätt. Sånna där bananbåtar. Banan med choklad i folie som värms i ugnen som man sen har glass till, ni vet? Gott var det i alla fall, men mättande...
Har kollat let´s dance också. För mig spelade det ingen roll vem som vann faktiskt. Tycker de båda var värdiga vinnare så.

Imorgon ska jag upp tidigt, ska ta 9,24 tåget från kallhäll. Ska fotograferas imorgon, eftersom att det inte blev någonting förra veckan. Så det blir ett nytt försök- men skulle vilja ha en massa nya kläder som jag kan klä mig i. OCH SKOOR! Ååå, listan kan göras lång... MEN jag måste måste spara alla pengar nu. Kommer gå en massa pengar till alla skivor känns det som, och den första är redan på onsdag. Ska bli rikigt kul faktiskt!

Mamma sa att det syns om man inte sovit tillräckligt på foton, så nu ska jag följa henne och faktiskt sova.

PUSS ALLA FINA!

//Helene

Kommentarer
Postat av: evelina

Va kul med fotografering, du får lägga upp några här sen så man får se :D <3

2009-03-27 @ 23:41:00
URL: http://arctaedius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0