Borttappad klump

En klump har försvunnit från mig efter denna dag. Kan inte beskriva hur skönt det känns! Hade den muntlga presentationen i svenska idag, vilket gick helt okej. Ingen topp, men men... Skönt att det är över i alla fall! Nu kan jag släppa den biten, som jag verkligen haft ångest för! Sedan fick jag tillbaka min svenskaessä också, och blev vädligt överraskad. Gick mycket bättre än vad jag trodde, så det var kul!
Nu är det bara att satsa på internationella ekonomin imorgon. Hoppas det kommer gå bra, men känner att jag har en förmåga att blanda ihop en del saker.... Mamma har i alla fall förhört mig lite nu på kvällen, vilket var bra. Tack älskade mamma <3

Juste! Tack återigen mamma för sportbehån som jag och Lise fick en varsin av dig. Det behövdes!

Dax att släcka sänglampan för att somna och vakna till ännu en ny dag! Underbart med fredag och helg imorgon!
Byeee!

// Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0