Bloggtorka

Hallå!
Har inte bloggat på ett par dagar, men har varken haft någon vidare lust eller tid. Hade i alla fall studiedag i tisdags, helt underbart skönt! Åkte in till stadan och mötte Annelie, vi kollade lite på åhléns och hon bjöd på en god lunch. Tacck! Sedan storsade jag runt på hem avdelningen på ålle..hihi. superkul! Jag och mamma köpte även lite grejer till min stundentinbjudan på både åhléns och panduro. Nu måste de bara skrivas och skickas iväg!

Igår blev en kort dag i skolan, skulle möta emilie vid halv tre i Sumpan. Vi köte oss en glasspoch begav oss sedan till donken för att äta oss lite middag innan Talang på Vasa teatern. Det var faktiskt kul! Bästa måste varit killarna som körde ballongdansen! HAHA ! Halv tio var det slut och vi drog oss hemmåt. Mamma hämtade mig i Kallhäll sen så det var skönt- tack!

Idag har jag varit deppig. Deppig för att det är så mycket i skolan nu igen som måste göras. Känns som om alla lärarare vill trcka in allting innan skivorna börjar, och det blir istället en himla massa nu! Uhuu! Nu ska jag i alla fall sätta mig och läsa marknadsföring, har läxa till imorgon! Byye så länge!

//Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0