090322

Fotograferingen igår blev inställd pga. av sjukdom...för min del gjorde det ingenting, fick lite tid för plugg istället. Den kommande veckan kommer bli hemsk!
40-årsskivan igår var superkul! HAHA! Jag, Lise, Martina och Linnea serverade och fixade. hihi... Tiden gick och alla blev mer och mer onyktra,h aha, kul och se alla dansa. Faktiskt! Pappa och Ullrika tar hem priset på bästa dansen. Herreguud säger jag bara! Vi kusiner körde också hårt på dansgolvet, sjöng med och hade kul tillsammans! Sedan körde jag hem hela familjen.

Idag vaknade jag inte fören ett. Pluggade och satte på mig kläder halv  fem då vi skulle på middag till farmor och farfar. Snacka om segisdag! Mycket mer har jag inte hunnit. Satt fem min med italienskan. Just nu kollar jag beck, men det är reklam, så bloggar lite medan. Imorgon är det upp tidigt igen! Usch för skola just nu!

Ha det bra alla fina!
//Helene

Juste! Grattis till morbror Fredrik som fyller 40 idag!

Kommentarer
Postat av: Denise

Gud vilken fin bild i din header, jag blev alldeles glad när jag såg den :)

2009-03-23 @ 07:54:07
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Denise

Tack så mycket :) Har du haft en bra dag? :) Kram

2009-03-23 @ 18:01:17
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0