Sista måndagen innan studenten

Idag är en dag då jag inte är sugen på att blogga alls, men för att samanfatta det hela så har dagen varit bra. Det har ju varit varmt och skönt! Mocki, världens gulligste och bästa lärare bjöd hela klassen idag på tårta och päroncider (läs pärondryck med ciderkaraktär :P) Tårtan var verkligen huuur good som helst! Senblev det lite sång, då Putte fyllde år.

Hade bilen i skolan så var hemma ganska tidigt, vilket var skönt. Satte direkt igång med att fixa lite inför fredag. Denna gång gjorde jag mina egna servetthållare :P hihi.... de blev rikigt fina...! Sen har jag och mamma handlatlite mer + gjort ännu en paj.

Dagen igår var jätteskön, var ute på sjön i ett antal timmar, och även om jag smörjde in mig så brände jag mig så mycket på ryggen att nattens sömn blev helt förstörd. Plus att jag nu är så röd att jag ser ut som en skär gris på ryggen...inte fint...! Senare på eftermiddagen kom mormor, kusiner, moster, morbror osv. överför att gratulera mig! Åt en mysig middag under markisen på altanen allihop! Även Arilda underhöll och gjorde oss sällskap. Alltid lika trevligt!
Senare åkte vi ner och tog oss ett kvällsdopp, det har faktiskt blivit rikigt varm i vattnet nu! Härligt!

Imorgon är en fullspäckad dag! Måste till skolan och träffa SYO, baka, åka till Jakan och träffa Sanne!


Som jag hoppas det blir...
8.00 Godmorgon!
08.15 Börja baket!
10.00 Göra mig i ordning
11.00 Åka till skolan
12.00 Träffa upp Sanne
12.30 Åka till Jakobsberg
17.00 Sätta igång att baka igen

//Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0