Uppe med tuppen

Mamma väckte mig vid 7,45 idag, och vid 8,10 var jag uppe! Det tycker jag var duktigt av mig med tanke på att jag inte skulle jobba eller någonting. Vi tog sen en dryg timmes promenad, i början var det skönt, men efter ett tag började solen värme rejält = väldigt varmt! Hemma igen tog jag cykeln upp till Hemköp för att handla lite frukost åt oss. Skönt att sitta ute och äta frukost faktiskt.

Nu vaknade jag just efter att ha sovit en timme i solstolen, dock kan jag inte se att jag fått någon färg. :( Trist...! Kankse kommer frammåt kvällskvisten =)

Igår kväll var jag och Mamma vid Stinsen, fick ju en shoppingrunda när jag fyllde år, så "använde" den igår. Var i stort behov av ett par nya leggings, så det blev två par sånna, en tunika, några t-shirtar, samt långärmad t-shirt och en jacka/fintjöja. Fina saker...!
Vid nio blev det middag, en bulgursallad framför morden i midsommer =)

Juste, en annan sak också. Igår ringde Erik mig och frågade om jag kunde jobba lite. Såklart säger jag ju ja, kan dock ångra mig lite nu i efterhand, ska ju bli så fint väder i helgen också, men men, pengar behövs! Så imorgon, torsdag jobbar jag från 15, sen lediga fredag för att kunna träffa Evelina, jobb lördag och söndag, öppning till stängning tror jag. Så om ni inte har något för er, kom och hälsa på mig nere vid båtmacken i Stäket ;)

Nu tänkte jag svalka mig en en kall piggelin och ett glas isvatten! Muuumma!
Ha en bra dag!!!


//Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0