Thanks :)

Min morfar bor i Österrike, så honom träffar jag inte allt för ofta, men just nu är han i Sverige. Han kunde inte komma till min studentdag så han ville ge mig en present nu istället, så idag gav han mig pengar, vilket är mycket bra just nu, håller på att spara lite nämnligen. Jag vill bara tack honom för dom! Tack så jättemycket!

När jag ändå jåller på att tacka, kan jag tack Lise för goodiebagen jag fick av henne. Hon jobbar på mitt gamla jobb i kungsan, och det blev kvar påsar från Glamour stiletto run, så jag fick en ;) Innehållet var bla, en tygväska, ett pilgrim-halsband, rabatt på skor, scarf, bok, provparym osv. Tack för det!

Nu ska jag sova. Imorgon jobbar jag, men börjar inte fören 15.00.

//Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0