Sjön suger

Gick bra att jobbba idag, lagom mycket folk, såädr att det finna att göra hela tiden, men ändå inte jobbar häcken av sig. Dock, blev det inte lika kul att meddela kunderna att bensin hade tagit slut, vi är ju ändå trots allt en bensinmack. Men vad finns att göra, det har varit flera kanondagar, och folk vill ut på sjön. Jag förstår dom! Johan Q åkte förbi också med sin båt. Kul kul!

Familjen verkar ha haft en väldigt bra dag på sjön också, träffat vänner och varit vid lagunen. Jag vill också dit!

Ska kolla på någon dvd eller nått nu tänkte jag, sen sova. Om det blir enligt planerna så ska jag ut och gå med mamma imorgonbitti.

Puss och Kram
//Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0