Myspys

Hejsan i kvällssolen!

Idag har jag varit i Kungsan med Evelina och haft det mysigt. Köpte jordgubbar och bigaråer på hötorget, sedan lite dricka till det. Vi satte oss i gräset med filt och pratade och solade lite. Lise, som jobbar i kungsträdgården kom förbi oss med havrebollar också, jättegoda! Var väldigt mysigt måste jag säga, och inte alls så varmt som alla tror. Visst var det varmt men det fläktade, så det var helt lagom! Dagens lunch sen bestod av mjukglass med nötkross, den perfekta sommarlunchen, hihi...!

Gick förbi h&m och åhléns på hemvägen sen en snabbis. Sedan åkte vi hem, och på tåget mötte vi Matte och Staffe också ;)

Jag, Lise, Love och hans brorsa Marc tog ett kvällsdopp nu på kvällen vid bonäs, kallt måste jag säga. Tycker nästan det var varmare för ett par dagar sedan, konstigt!

Nu ska vi tjejer i familjen äta en sen middag! Sen kommer morfar ikväll också.
Ha en bra fredagskväll!

//Helene

Idag bjuds på lite bilder också ;)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0