Min sista dag som skolelev

Idag har varit en minst sagt fullspäckad dag. Vid nio samlades alla treor vid lillsjön för att ha fångarna på UBG (läs fortet). Det var faktiskt rikigt roligt, även om det regnade en del på slutet. Vissa av grenarna var dock inte så roliga, men men, man kan inte gilla allt...! Kul att göra något tillsammans med klassen såhär på slutet..för slutdet är det ju nu! En dag till kommer jag vara i skolan och det är imorgon, studenten!!! Herreguud!

Iblandkanjag känna irritation av att människor inte känner att de borde ta mer ansvar, det är så lätt att tänka att någon annan fixar det, och så blir det ju faktiskt då. Jag har fixat med flaggor, vattenballonger, present till lärare, bildspel till lärare, björkris m.m. Och detta medan andra inte gör mycket och bara tar sin plats på flaket osv. Jag brukar inte var den som säger till, utan gör saker för att ställa upp. Men idag har jag kännt att det blivigt för mycket! Jag vill också kunna njuta av dessa dagar innan studenten utan en himla stress. Jag vill ju hinna med mitt eget också, så som att packa sakerna jag sk aha med mig imorgon, duscha,  fixa håret, ja, sånna självklara saker... men men, nu är det som det är och jag tänker inte vara bitter! Jag tar ju faktiskt studenten imorgon !!!

Sen vill jag säga att jag inte är arg eller något på nån i klassen, men kan tycka det är tråkigt alla inte känner för att hjälpa til. Jag har haft världens bästa klass och jag kommer sakna den sååå...!


Imorgon är det chamangefrukost hos Johan vid 7,30, alltså upp innan tuppen!

Puss och kram
//Helene

PS. Nästa gång vi hörs, är jag inget skolbarn längre!!!Sjuk!


Kommentarer
Postat av: THOWE

Du är så duktig som tar på dig så mycket! Glöm inte bort att njuta lite extra imorgon nu vännen!

2009-06-04 @ 22:31:27
URL: http://thowes.blogg.se/
Postat av: vendela

bilden e så fin

2009-06-16 @ 10:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0