Midsommardagen

Nu är vi hemma efetr att ha varit i hudik över midsommar. Vi hade en väldigt mysig midsommar, med ja, dans runt midsommarstången, lekar, spel, god mat, bastubadning osv. Jag kom till och med ihåg att plocka sju olika sorters blommor och lägga under kudden. Brukar för det mesta glömma annars.

Vet inte om jag frustit mycket eller om någon lyckats smitta mig, men har åter igen draigt på mig en förkylning, så nu ligger jag med en himla massa kuddar under huvudet och nässdroppar i beredskap, något jag engentligen hatar! Men men... allt för att "få bort" min täppthet.

Imorgon jobbar jag, 10.55 till 18.10, alltså öppning till stängning. Bra och jobba en sändag sådär, blir ju faktiskt 14 timmar minus rasten. Och pengar behövs!

Ska släcka för dagen nu, vill vara pigg på jobbet imorgon! KRAM

//Helene

Juste, vi har tagt lite bilder, men har inte laddat över dom ännu, kankse kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Kursen som jag var på var på SEB i Vällingby, på själva kontoret där. Dåda? (:

2009-06-21 @ 13:04:51
URL: http://sterner.blogg.se/xx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0