Lillördag

Hejsan!
Idag har jag också jobbat, en kort dag, 12-17, fast det var ganska skönt för jag är rädd att jag håller på att bli sjuk, är lite hostig och känner av i lluftrören, uschabuscha. Det måste vara vädergudarnas fel, för att det varit så kallt den senaste tiden. Mera soldans kankse behövs?

Har egentligen inte hänt så mycket mer idag, varit hos katterna, lämnade tillbaka linnet jag köpte igår, ätit middag och kollat på miss Marple, en så söt tant! Var förbi inspiration en kortis efter jobbet också, skulle fixa en present åt mamma, men i alla fall, älskar att gå runt på den typen av äffärer, kan kolla igenom varenda grej och gå där i timmar. Hihi...

Imorgon åker vi upp till Hudik efter jobbet, blir där till lördag, ska faktiskt blir trevlig. Tycker det hör till att vara "på landet" på midsommar. Nu tänkte jag kolla på c/o segermyhr. Sov så gott!

//Helene

Här är några bilder från Hudiksvall, 2006





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0