kort sammanfattning av den senaste tiden

Dagarna från studenten fram tills igår har bestått av en himla massa saker. Dagen efter studenten var jag så pass pigg att jag och Lise åkte till Jakan och kollade runt en liten snabbis. Skulle uträtta lite saker, bl a byta en Pandora som jag fick två av. Det var väl inte så illa pinkat för att vara dagen efter studenten va?

Annars har jag sovit ut på dagarna, har varit väldigt skönt! Gick runt i stan med Jessica en dag och "vuxenshoppade", det kändes riktigt bra! Sedan har jag varit på Lidingö, haft släkttäff, kollat i affärer, träffat Evelina, firat födelsedagar osv. 

Sedan måste jag gratta två fina tjejer som fyllt år!
I söndags, den 14e fyllde Vendela 11 år och igår, den 15e fyllde Josefin 19. Stort grattis till er båda!

//Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0