Jag älskar kortspel

Nu är det sovdags för min del, jobbar imorgon mellan 12 och 17. Ganska kort, men skönt dag!

Min chef Sophia ringde mig igår och frågade om jag kunde jobba ett tag idag, så var en sväng på jobbet mellan 8,30 och 13, Det var väldigt skönt att sluta såå tidigt! Annelie och Vendela mötte upp mig på jobbet vid ett sen, så gick vi och åt lunch tillsammans, thaibuffé för min del, jättegott! Sedan kollade vi runt lite på i butikerna i Vällingby tillsammans. Jag köpte mig två par trosor på rea och sedan ett linne! Gulliga som dom var, bjöd dom mig på fika också! Jag får bjuda tillbaka nästa gång!


Ikväll har jag spelat kort med mamma. Spelade rome, som vi gjort de senaste kvällarna. Hur roligt som helst!

Måste tack min fina mamma för det fina linnet jag fick idag också! Taack så mycket mamam <3

Nu ska jag sova. Är kattvakt också, så måste släppa ut katterna innan jag åker till jobbet imorgon.
Puss och god natt!

//Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0