Det gick i ett...!

Jag är helt slut nu. Har jobbat häcken av mig känns det som. Var hur mycket som helst att göra nere vid macken idag. Tiden bara flög förbi kändes det som, men oj var trött jag blev!

Gårkvällen med Isabelle var väldigt mysig, vi gick upp till Hemköp och köpte lite gott sedan kollade vi på miss Marple. Satte på en film senare också, Pip-larssons, haha, men faktiskt lite kul att se ;). Låg och pratade en bit in på natten och vakande vid elva idag. Jag är glad att jag har dig Isabelle, mysigt att bara prata massa ibland!

Jag skulle egentligen gått upp vid halv åtta idag och sjunga för Love som fyller år, men jag vaknade inte av min väckarklocka, så det blev inte så. Men men... han står nog ut ;)

Imorgon ska jag inte jobba...! Såå skönt!

//Helene

Kommentarer
Postat av: iss

haha fattar inte att du inte kunde vakna av den, den ringde och tjöt nåt förfärligt ;D hade dock ingen tanke på att sj väcka dej /: sorry <3

2009-06-25 @ 22:52:16
URL: http://jouper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0