090629

Sagt och gjort. Var uppe åtta imorse för att ut och gå med mamma. Måste säga att det är väldigt duktigt av mig. Åtta liksom, det är måndag och jag är ledig!? Kan ju säga att jag var trött, kunde inte somna igår och kollade på klockan sista gången vid 03.15. Hatar när det inte går att somna, det var så varmt och där låg jag under mitt varma duntäcke, inte ett dugg skönt!

Har idag varit en sväng vid barkarby och outlet. Skulle kolla på en mindre resväska, som kan passa bra som handbagageväska, men det var så utplockat, så tänkte åka tillbaka någon annan dag i veckan. Gick runt lite, kollde lite olikar affärer, sen gick jag inte på KappAhl, för kom ju på att Evelina jobbade! Så när hon sen hade rast åkte vi till donken, köpte mig två cheese, sedan satte vi oss under ett parasol.

Kände idag att jag inte orkade vara i solen, men nu känner jag hur det dåliga samvetet kruper sig på, så får väl ta att gå ut ett tag. Kan väl kanske lägga mig i hängmattan eller nått :) Ikväll kommer moster, morbror och mormor, morfar är ju redan här. Vi ska äta schnitzel, gott gott!

Hörs kanske senare!

//Helene

 


Kommentarer
Postat av: evelina

va fiiin :D <3

2009-06-29 @ 21:01:04
URL: http://arctaedius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0