Uppdatering

Hallå!


Länge sen jag bloggade, men passade på att ta en "semester" från bloggen när jag ändå redan sagt hejdå--- ;P

Ja, ibland går det inte som planerat och så blev det nu, eller så blev det med vår båtsemeter i skärgården. Jag skulle ju åkte ut med bilen till Bullandö och möta upp mamsen och papsen. Det gjorde jag också, men båten hade gått sönder så den låg på land när jag kom fram. Väldigt trist! Blev ingen skärgård i år alltså! Får vänta tills nästa år, då vi har köpt en ny motor til båten helt enkelt! På bullandö åt vi istället en god lunch på restaurangen där! Inte illa! Sen var det bara att åka hem med all packningen igen... vilken flopp!
 

Vi fick hitta på lite andra saker istället, men det har varit trevligt det med! Vill ju umgås med min familj nu när jag snart åker också... 


 

Så här har min vecka sett ut:

Onsdag: Jag och mamma åkte ut till Kråkuddeni danderyd för att bada osv. (Mamma kan ej bada i mälaren, så vi måte åka till havsbad). Åt middag och splade kort med mamma hela kvällen-

Torsdag: Följde med mamma och pappa ut till Bullandö, pappa skulle fixa med båten och jag och mamma lägga oss på en strand, Lunch på Bullandökrogen. På kvällen kom Lise och Love hem från västkusten. Grillning alla tillsammans.

Fredag: Åkte ut till Lagunen med familjen Gustafsson och deras båt. Väldigt mysigt, och första gången jag var där i år! Plockade blåbär tillsammans med dom sen också. Jag älskar blåbär!

Lördag: Vi åkte alla utt till landet! Badade, solade, spelade spel, plockade blåbär, bakade blåbärspaj, grillade, åt, åklte hem igen på kvällen. Lise övningskörde. Jag och mamma spalde kort fram till noll ett.

Söndag: Var på ängsjö och sprang på dagen. Tog det lugnt.  Hade middagsgäster, vilket var trevligt!

Måndag: Tre veckor till jag åker till London! Hade en lugn förmiddag, sedan åkte jag, mamma och Lise till Stinsen och shoppade lite. Köpte en klänning, ett par jeans en dagkräm och en bodylotion, sedan använde jag lite av mitt presentkort på The body shop och köpte mig en "hemligpåse", innhållade en duschtvål och ett läppstift.

Tisdag: Min namnsdag (Johanna)! Hela familjen och Love åkte in till gamla stan, gick i lite affärer, åt glass och hade det mysigt! Sprang vid ängsjö. Jag valde middag eftersom att jag hade namnsdag. Potatismos och köttfärsbiffar!

Onsdag: Lises namnsdag (Madeleine). Var ute vid lagunen igen med familjen Gustafsson, Skönt väder! Solade, badade och spelade spel! Spagettii och köttfärssås till middag tillsammans med grannen. En trevlig kväll!


Ja, det var en kort sammanfattning...

/H
 


Kommentarer
Postat av: Anna

Allt bra här? :)

2009-07-23 @ 17:06:18
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är super :)

2009-07-23 @ 17:27:14
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Visst kan jag det :D Logga in på msn så kan du berätta hur du vill ha det :)

2009-07-23 @ 17:37:35
URL: http://aaalx.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0