Sunday

Middagen hos Sanna var väldigt trevlig! Känns skönt att ha träffat tjejerna som också ska till Londoin som aupairer, så att man "känner" varandra lite innan vi ses där.

Annars har det varit ganska lugna dagar, jag jobbade på macken i lördags mellan 16 och 21. Idag har jag jobbat på Åhléns mellan 12 och 16. Är ju halva rea-prist på de flesta saker så att folk handlar kläder osv. för nästan ingenting alls! Själv köpte jag ett par trosor, en tröja till Lise och en trjöja i present för ynka 67 kronor! KAAP!

Imorgon tror jag vi kanske ska iväg och spela minigolf! Får se hur det blir med det...

HAAHA, just nu kollar jag runt på lite julklappar, älskar ju att köpa saker till andra och..ja, det gör man ju på julen!

Godnatt!

/H







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0