Nya datorn

Bloggar för första gången på min nya fina dator nu, hihi... Har varit iväg med pappa på lite olika saker idag :) Sen har jag fotat en massa! Tar kort på allt möjligt kul, ska senare föra över bilderna till datorn så då kan jag lägga upp några här på bloggen! ;) Vissa är faktiskt väldigt fina!

Kollade lite snabbt på MJ cermonin. Redan 12 dagar sedan han gick bort! Tiden går så grymt fort! Kändes ändå lite konstigt när han dog, men de senaste åren hár han inte direkt blivit större, så att han gick bort när han gjorde kankse ändå var bra på något sätt. Jag menar nu kan man ju ändå minnas honom för just, the king of pop.

Ska styra huvudet åt vönster nu och kolla på morden i midsomer! Pusss !

//Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0