Klippet!

Nu har jag jobbat klart för några veckor, såå skönt! Blev en lång dag idag, 9.55-20.10, puuh! Fick dock ett bra avbrott bestående av lunch med min kära Evelina på donken. En lunch med himla massa skratt. Jag älskar den tjejen!

Nu kollar jag på Beck ( just nu paus med nyheter) samtidigt som jag yrar runt i huset och försöker packa/städa/sy/baka. Och blogga såklart. Snacka pom hundra bollar i luften! ;)

Måste bara berätta om mina klipp idag! Först råkade jag klippa mig i fingret när jag skulle packa upp varor, sedan hittade jag en fin ring bland accessoarerna i varuhuset. En turkos stor blomma! Saken är den att den inte hade någon prislapp och det var den sista. Fick den för 30 kronor, sedan har vi 70% på alla hårsnoddar osv + accessoarer och jag har ju personalrabbat också! Summan slutade på 7 kronor! Kan det bli mycket billigare ?? Jag är nöjd!

Imorgon tar jag bilen ut till Stavsnäs där jag kommer ta båt till Sandhamn! Skriver nog mer imorgon! Puss

//Helene




7 kronor är den väl värd ?

Kommentarer
Postat av: evelina

ååh va fin den vaaar :D

2009-07-14 @ 00:57:45
URL: http://arctaedius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0