Happyday!

Idag har varit med mycket bra dag. Gick upp imorse ganska tidigt tillsammans med våra vänner som sovit över i våran gäststuga på tomten. Jag åt en snabb frukost och sedan åkte jag och pappa en kortis till Ikea, han skulle köpa ett diskställ och en bäddmdrass till båten, så det gjorde vi. Sen åkte vi iväg och köpte en systemkamera! Jag älskar den! Okeej, jag är ingen fotohaj, men jag tycker att det är väldigt kul med en bra kamera, så nu på kvällen har jag sprungit runt och fotat det mesta i huset ;P Pappa köpte mig också en netbook, den är sååå fin och sööt! Perfekt eftersom att den tar så liten plats. Han lovade mig en netbook, om jag åkte till London, och ja, nu är ju biljetten bokad! Det är så kul med nya saker! Kan titta på min dator och min kamera och bara le. Hihihi....! Måste tacka min underbara bästa pappa för allt! Jag älskar dig ♥

I övrigt har jag jobbat på en väldigt lugn sjömack idag ;) Ganska trist, men pappa höll mig sällis ett tag, sen blir det ju faktiskt pengar!

/Helene

Sen måste jag ju bara säga att min lillasyster är väldigt söt. Nu har hon skaffat en blogg som är till mig, för att jag ska kunna läsa om hur de mår och var de gör här hemma när jag är borta i London. Söööta du ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jaså :D hihi

Du kan väl skriva till mig på msn någon gång om hur du vill ha det, skicka bilder och e-mail och lösenord ;D

2009-07-07 @ 00:00:25
URL: http://aaalx.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0