Vuxenpoäng och semeltider




Jag tycker faktiskt jag ska ha lite vuxenpoäng, för att förra veckan fixade vi så att jag kan betala räkningar över nätet. Förut när jag varit tvungen att betala någonting så har jag alltid tagit hjälp av mamma, men nu hoppas jag på att klara det själv. Än så länge har jag ju inte så mycket räkningar osv, men ändå bra att ha möjligheten.

Hur som helst. Idag åt jag min första semla för i år. Eller det blev en halv, men gott var det! Mumsfilibabba! Någon annan som ätit semlor i år?

Imorgon är det fredag. Veckan har bara susat förbi, vilket är väldigt skönt. För nu börjar jag längta till sportlovet och Italien! Drygt tre veckor kvar bara. Härligt!
Nästa vecka hoppas jag också går rätt snabbt, men det borde den göra för på måndag är det romme, och skolveckan får bara fyra dagar. Yees!

//Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0