090126

Hallå där!
Har inte bloggat på ett tag, men det har varit skönt. Har gjort en massa andra saker och helt enkelt inte lust för någon bloggning ;) För att sammanfatta de senaste dagarna kort kan jag väl säga; Kaos, varit i Jakan, tagit det lungt, firat Johanna och varit ute på huset, jobbat, pluggat...



Och idag är det måndag= skola. Usch!
Kände mig som en pluggnörd när jag typ var den enda som gjort svenska läxan idag..haha! För övrigt har vi pratat lite om företaget idag. Sen pkte jag och Jessica till Vällingby för att hämta ännu mer deg , eftersom det blev lite fel sist. Vad tror ni händer när vi ska där ifrån? Bilen startar inte! Varför ska det hända mig, som liksom inte kan någonting om bilar alls?Tur hade vi i alla fall då det ligger en bilverkstad brevid bageriet. Fick springa in till dom och fråga om hjälp. Kände mig inte så seriös när jag, i högklackat, hoppade över vattenpölar och grejer för att fråga om hjälp med bilen. Pinsamt hade varit om det inte varit något fel alls, bara att jag gjorde något fel, men så verkade det inte vara. Men vad skulle vi göra? Hur som helst vi kom i alla fall där ifrån! :D

Har idag också handlat saker till våra bakverk, då vi ju ska sälja på den lokala mässan i skolan på onsdag och sedan har jag varit snäll och hämtat mamma på stationen. Sanne ringde mig på vägen hem också, trevligt! Hon har varit i florida i 6 veckor ? Och verkar ha haft det hur bra som helst. Shoppat en massa på rea och bara haft det hur bra som helst. Avis?? Skulle tro det...;) Jag vill också!!! Är otroligt shoppingsugen just nu. Längtar till alla paket vi beställt kommer!

Imorgon är det fixa med företaget inför onsdag och mässan som gäller!
Hade! P&K

//Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0