Torsdag

Idag var jag i skolan mellan 8,30 och 14,00 sedan åkte jag och Isabelle till Vällingby för att köpa lite mer deg till vårt UF-företag. På onsdag är det lokal UF-mässa så då krävs det mycket kakor och annat! De som går i skolan, eller kommer komma på öppethus tipsar jag om att ta med pengar denna dag. För våra bakverk är svåra att motstå, det kan jag lova.
Dock blev det ett litet fel när vi hämtade degen, vi fick en bunke med fel sorts deg, och det märkte jag inte förren vi kommit hem. Men men...

Skulle ju få en hjälm i julklapp, så idag, efter att vi hämtat degen gick jag och Isabelle runt i Vällingbycentrum en stund innan vi mötte pappa på InterSport. Hade tidigare kollat på  en speciell, och den blev det. Så nu har jag ny hjälm ;) Hihih...

Annars, händer väl inte så mycket. Jag och Isabelle skulle egentligen på ett medel-pass, men så blev det inte så i alla fall. Funderar på om jag ska plugga lite ikväll istället. Kan vara skönt att ligga lite före ibland ;)

-Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0