Söndag

Helgerna går alltid så otroligt fort och imorgon är det måndag igen. Inge vidare kul...

Idag gick jag upp hyffsat tidigt och kollade damernas och herrarnas första åk i slalom. Sen åkte familjen och Love till Väsjöbacken, Sollentuna och kollade på de som tävlade där, men oj vad kallt det var. Jag höll på att frysa ihjäl om fossingarna trots att jag hade vinterskor på mig. Vid två-tiden sen var vi hemma, åt lite och jag, mamma och Lise åkte iväg till Sinsen för att göra vår lilla shoppingrunda vi fått i julklapp. För min del blev det två långärmade t-shirtar, 2 par tights och en klänning. Jag har länge varit shoppingsugen så det var kul att få lite nya saker till garderoben som livar upp allt det gamla.

En mindre rolig sak är att jag tror jag håller på att bli sjuk... Jag hostar och står i och sen känner jag i lungerna. Hoppas det är bättre tills imorgon. Måste hur som helst gå på matten, det är ju prov på onsdag.

Nu ska jag be mamma göra något te som är bra för hosta. Hon brukar vara bra på sån´t!

Puss och kram
/H


Kommentarer
Postat av: Iss

Krya på dej gumman!

2009-01-11 @ 22:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0