Mässa

UF-mässa idag på UBG, samt öppethus för alla blivande ettor. Roligt, det blev lite fart och liv, MEN jobbigt. Speciellt för fötterna. Att stå i klackar en hel dag är inte jag van vid.
Vi fick rättåmycket sålt under dagen, men vann inga priser från banken. Tyvärr. Men men... man kan inte få allt ;)

Har tagit lite bilder under dagen eftersom att alla UF-företag stod i skolan. Det blev så fint.















När jag kom hem åt vi middag och sen åkte jag och Rebecca ner till friskis och körde ett medelpass. Det var roligt, men jag har noll kordination och hänger inte alltid med i alla rörelser. Tihihi... Men visst ger träning färdighet?

/Helene



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0