Hard Rock

Gårdagen gick åt till mycket plugg. Jag och Isabelle besökte s:t Lukas kyrka i kallhäll, vilket var ett...ja, lite annorluna samtal... Vi gick sedan hem och åt lite god lunch, började plugga och satte igång med vår lilla grej angående filosofin.

Vid fem åkte jag, pappa och Lise in till kusin Fredika och hennes nya lägnhet i stan. Pappa skulle hjälpa henne få upp lite hyllor och sånt. Mamma mötte också upp oss där och vi åkte vidare till Odenplan och gick till Hard Rock där vi skulle äta lite gott. Hamburgaren jag åt var hur god som helst! Mums mums!
På vägen hem lämnde de av mig hos Filippa, där Evelina och Isabelle redan var. Emilie kom också senare. Vi kollade på slutet av Let´s Dance (där jag inte vill att blondinbella ska vinna) och sedan på Litte Miss Sunshine... En film som var bra till slutet. Varför göra en bra film och sedan förstöra den med ett dåligt slut ? Mysigt hade vi det i alla fall, pratade en massa om mellanstadietiden i Kolarängen. Längtar tillbaka ibland...
Vi halv två tiden tog jag sedan en promenad hemmåt för att lägga mig och sova. ZZzZzzZzZZzzZzz
Ännu en bra dag

/H

Bilder från i torsdags och fredags

   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0