.

Ligger fortfarande i sängen, försöker skriva på religionen så gott jag kan med lite hjälp från Evelina. Under mig, på våningen under spikar pappa förfullt. Känns som om det snart kommer komma upp en spik från golvet. Hihhii...

För övrigt så känner jag mig ännu inte friskt. Är så matt och slö i kroppen. Inge vidare kul inte...


Fick idag min lönespec.... underbart med lite pengar på kontot! Sophia undrade också om jag hade lust att jobba den 24-25. Kan ju bara inte tacka nej... Pengar är så roligt!


-Helene

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Vilken trevlig blogg du har! :]

Kolla gärna in min fotoblogg/allday-blogg eller lägg till min på bloglovin.



Ha en bra dag! <3

2009-01-15 @ 13:41:20
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0