En sån där...måndag




Som jag trodde! Jag var på väg att bli sjuk och nu ligger jag här, nedbäddad i sängen utan att orka stå på benen.


Gick till skolan imorse även om jag hostade så mycket igårkväll att jag knappt kunde somna. Kände att jag inte ville missa matten då det snart är prov. Men goda nyheter fick vi, då vi, om vi ville kunde flytta fram provet en vecka. Och vem vill inte det ? Svenskan var bara en kortis så jag gick på den med. Och eftersom att vi inte hade någon rättskunkap missade jag inga lektioner idag. Dock kunde jag inte hjälpa till med allt som skulle fixas med företaget innan torsdag. -Jag är ledsen gruppen... Vid kvart i elva åkte både jag och Lise hem eftersom att hon hade lång håltimme.

Kollade lite SATC när jag kom hem, men måste somnat innnan jag kollat klart, för blev väckt av mamma vid sex och då stod min dator framför mig i sängen. Undra om jag kommer kunna somna idag,med tanke på att jag har sovit i typ 5 timmar ? Det värsta som finns är att ligga i sängen och inte kunna somna hur man än vänder och vrider på sig.

Aja.. jag hoppas i alla fall att ni mår bättre än vad jag gör!
P&K
/H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0