2008

Vilka länder besökte du?
England i April och Spanien i augusti

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Min 18 årsdag den 30:e maj och dagen då jag fick mitt efterlängtade körkort, 15 JULI!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Brände mig på en manet på mallis, något har aldrig gjort så ont som det gjorde i hela mitt liv tror jag. AJ AJ AJ!

Vad spenderade du mest pengar på?
Måste nog vara kläder :P

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Körkortet!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Kommer i alla fall att minnas "yeeh yeeh wow wow" som göteborslåten

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Neej, eller inte vad jag vet ;) Skulle ändå vara elakt att säganågot namn...

Årets bästa film?
Mamma mia !!! Bästa!

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Klarade teorin till körkortet och hade en lyckad födelsedagsfest hemma hos mig :)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Låt mig tänka.... aa, om jag inte bränt mig på den där himla maneten hade jag inte haft ett fult ärr på magen!!
 
Vad fick dig att må bra?
Alla de roliga stunderna jag hade under 2008, min familj och mina vänner

Vilken kändis var du mest sugen på?
Kanske går att gissa ? :P HAHA!

Kommentarer
Postat av: iss

Björn Gustavsson gissar jag på ;)

2009-01-05 @ 14:54:18
URL: http://jouper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0