1 Januari, ny dag, ny månad, nytt ÅR

1 Januari och nya tag! Gårkvällen var verkligen lyckad, dock fram till en viss tid. Vet inte när det kan ha slagit om? Vid ett? Två? Ja, hur som helst så missade jag allt som alla andra var med om. HAHAHA, men man kan ju faktiskt inte alltid vara med om allt. Något jag mssade helt var alla fyverkerier. Kan inte komma ihåg att jag såg något skjuta några sånna, men det hade vi tydligen gjort. :P

Dagen idag har varit seg, men det hör väl till vanligheterna, att nyårsdagen är seg menar jag... Vaknade av väckarklockan vid kvart i elva för att sedan städa mellan 11 och typ 14 ?... Inte illa pinkat måste jag säga. Det konstiga är att man alltid missar när saker och ting sker, blir stökit, eller går sönder. Sedan märkar men det dagen efter. Men oj vad det luktade. En sur blandning av choklad, öl, klorin...inte speciellt lockade, men vi gjorde vårt bästa och lämnade lokalen i fint skick måste jag säga. 
Nyårsköfterna jag skulle tänka ut hann inte bli mycket, men jag ska komma på någonting och börjar då jag kommer på det helt enkelt. Det bästa är kanske att ha ett nyårslöfte som är lätt, så att jag klara det ;) Nu vill jag bara hälsa alla ett riktigt bra 2009!

Visar lite fina bilder från kvällen...








 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0