Hemma som sagt


Tröttnade på boken, så roar mig med detta istället ;)

STEG 1
Namn: Helene Johanna Hagström
Födelseplats: Lidingö
Bor: Stäket
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Blond
Skostorlek: typ 40
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

STEG 2
Skor som du bar idag: endast mina fina socker från farmor, har bara varit hemma idag
Dina svagheter: kan vara rättså seg enligt andra
Rädsla: spindlar, utgången mat


STEG 3
Första tanke när du vaknar: jag tänker ingenting då, är så gott som bortkopplad
När somnar du: väldigt olika, men har blivigt senare nuförtiden. inge bra alls


STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Egentligen ingen betydelse
McDonalds eller Burger King: McDonalds
Lipton Ice Tea eller Nestea: oj, jag vet inte. Jag gillar båda
Choklad eller vanilj: choklad, men beror i/på vad

STEG 5
Svär du?: Inte så ofta, försöker undvika det. Låter inge bra, bara fånigt
Sjunger du?: ja, ofta i duschen
Duschar du varje dag?: Japp, eller inte då jag är sjuk
Röker du?: Nej, och kommer aldrig att göra
Tror du på dig själv?: Måste väl svara ja:P haha, nej, men det gör jag väl
Kommer du överens med dina föräldrar?: Jaa, det gör jag :)


STEG 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol ? Ja
Shoppat:  Jaa, och älskar det..men måste börja spara nu
Ätit en hel ask müsli?:
ask? nej.
Ätit sushi?: Aa, men gillar det inte
Stått på scen? Uppträde i nian för alla föräldrar, om den kortisen räknas.
Skejtat: Skulle inte kalla det skejta, mer "sitta på skateboard och rulla ner för backe", eller "stå och någon annan drar"
Bakat?: Älskar att baka!
Stulit : Neeej, nej!
Rakat dig?: Aaa, det har jag
Kramat någon?:  Ja, kramar är mysigt

STEG 7
Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull?: Nej, det har jag inte.
Blivit kallad hora? Neej
Blivit nerslagen? Nej, om inte Lises nypningar räknas som hon alltid använde sig av då hon blev arg förut. Blev att jag tillslut låg på golvet.
Busring någon?: Länge sen nu, men ja, det har jag
Gjort något som du ångrade?: Aaa, det har jag säkert, men just nu kan jag inte komma på vad. Men visst har jag det.
Kastat en sten på nån ruta?: Neej, håller inte på med sånna dumheter ;) hihi

STEG 8
I framtiden..

Namn på barn? Oj, listen kan göras lång. Har 20 tjejnamn och 5 killnamn jag vill att mina barn ska heta...Exempel; Thea, Saga, Wilma, Lilja, Leon, Maximiliam...osv, osv...
Hur vill du dö? Snabbt och när jag blir gammal, så att jag slipper ligga på sjukhus i flera månder
Vad vill du bli när du blir gammal? Gammal? Pensionär :P

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Familj och vänner, blir många människor
Antal CD-skivor du äger? Lyssnar sällan, men vi har många i vardagsrummet
Antal piercings?: endast öronen
Antal tatueringar?: Inga, kommer inte bli heller
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: När jag föddes var jag med på en sån där bild på barn som fötts, sen i "jak-nytt "när jag var ett par månader En gång på en helsida när jag var  6, och sen en gång då bara mitt namn nämdes av pappa,var väl kankse 14, så det blir väl 4, vad jag vet

STEG 10
Vad ska du göra i sommar?: Har inte planerat jättemycket ännu. Men hitta på roliga saker, med familj och vänner
Vad ska du göra i vinter?: Åker till Italien nu på sportlovet, nästa vinter vet jag ej. Antagligen jobba eller något.
När tar du studenten?:  Om mindre än 4 månader. 5 juni 2009!!
Vad gör du efter gymnasiet?  Ska till London och vara au pair,  jobba, resa, sedan börja plugga igen. Sen leva livet tills jag dör. Allt som kommer hända från och med i sommar kommer ju vara mitt liv efter gymnasiet ;)
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Aaa, det är tanken
Vad händer till helgen? Ska eventuellt bort på lördag. Inga stora planer. Är ju alla hjärnans dag också. 
Vad vill du helst göra just nu? Få boken i svenska utläst, kolla på en bra film och äta lite lunch.

STEG 11
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Leende
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Isabelle
Vem är den perversaste person du känner? Vet ej
Hur många gånger har du varit utomlands?:  12, några länder fler gånger dock.
Vilket land är bäst? Oj, svårt! Thailand var väligt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0