Stressvecka

Igår "firade" vi alla <3:s dag i familjen, då det inte fanns något tid för det på lördagen. Jag gav lise en fin tröja från gina och ett par solglasögon, mamma och pappa fick en natt på clarionsign hotell i stockholm av mej:) Själv fick jag ett par frank dandy trosor och en söt necessär ;) Thanks!

Idag har jag varit i skolan 8,30-14,00. Hade både svenskaseminarium och prov i Internationell ekonomi...både gick väl helt ok. När jag kom hem hade jag fått massa rolig post, bla tröjan/kavajen från tradera och min lönspec. Lovely!
Annars börjar jag känna hur stressen kryper in på mig mer och mer, denna vecka är helt galen. Hur ska jag hinna med allt? Skulle vilja klona mig själv, eller att fler i vårt företag hade körkort...hihi...

Allt dom måste göras denna vecka
* Hämta deg, fixa och köpa grejer till UF-mässan (är hur mycket som helst att göra!)
* Baka en massa till UF-mässan
* Hämta mitt pass i Sollentuna
* Plugga till matteprovet
* Fixa min löngrej på Nordea
* Packa till Italien
* Maila min chef

Imorgon måste vi handla, köpa deg och fixa allt som behövs till mässan. Tur att jag slutar vid två!
Onsdag måste vi baka en himla massa + att jag måste packa då det inte kommer finnas någon tid för det under torsdagen och fredagen.
Tordag är det mässa mellan 11 och 20
Fredag  är det mässa mellan 08 och 15
Lördag, åker till Italien 04,00!

Hoppas ni får en något lugnare vecka än jag! Nästa vecka är det iallafall Sportlov, (yeees) även om jag har en himla massa plugg över lovet slipper jag ändå skolan ett tag. Såå sköönt!

Peace Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0