Skor

Hej där!

Söndag idag. Romme imorgon. Kul!
Idag har jag inga stora planer, tror jag ska ner till friskis med  Rebecca vid halv fem. Annars vet jag inte vad som händer. Något kul borde man väl hitta på ;) Ska nog i alla fall kolla på Björn Gustafssons; Ett livsverk, som mamma kom hem med igår ;) Han är ju så underbar...Björn Gustafsson.

Igår åkte jag och Lise till Outlet, skulle kolla skidbyxor eftersom att mina blivit snodda. När jag är på outlet kan jag bara inte låta bli att gå in på Vaga Bond. Och dom hade jätterea, så ja...det blev några par skor.... Ååå, alla var så fina. Kan jag trösta mig md att; jag tycker ända att man ska passa på medan det är så mycket rea och allt så billigt? Eller? Det kan jag väl?

Vi hade gäster igårkväll, Janne, Maria, Jocke och Markus. Det var trevligt, fick hjälpa till med maten, då pappa är sådär med matlagning och mamma jobbade och kom hem senare. Vid två fick jag vara taxi till dem också ;) Gillar att köra runt på kvällarna och lyssna på musik!
Efter igår har jag en stor dröm, som jag bara drömmer och drömmer om!

//Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0