Onsdag

Nu känns allt något lugnare och bättre. Jag, Siham och Jessica var igår och köpte mer deg och andra saker som vi kommer behöva till mässan. Nu vet vi lite mer om allting + att det löst sig med bil på torsdagen och antagligen fredag också. Känns väldigt skönt :) Jag hann till och med hämta mitt pass igår, vilket är super, nu finns ingen mer tid för annat än UF känns det som.

Idag har jag inte lektioner alls. Vi ska bara baka hela dagen i HP:s kök. Kommer nog ta sin lilla tid då vi ska baka 4*100 muffins och grejer. Kommer vara helt slutkörd på bak efter idag. Skönt är i alla fall att pappa är sjuk, för han kunde skjutsa mig till skolan. Har en massa deg, kartonger och annat som jag måste få med mig till skolan idag. Efters skolan sen måste jag packa-usch, gillar inte att packa, känns alltid som om att man glömt något viktigt.
Aja, nu ska jag ta mig en dusch och sedan ta det lugnt ett tag innan jag ska iväg!

P&K
-Helene

 

Kommentarer
Postat av: DanieLa

snygga muffins !

italien i helgen :D

2009-02-18 @ 19:13:25
Postat av: Helene

Haaa, taack! ;)

Åååå,,så kul vi ska ha det :D

2009-02-19 @ 22:30:54
URL: http://helenehagstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0