Lördag

Igår hade jag en huuur mysig kväll som helst med Isabelle. Vi åt och drack gott, tittade på let´s dance och populärmusik från vittula, sen åt vi en himla massa mörk choklad och pratade hela natten lång! Vill tacka Isabelle för den mysiga fredagkvällen. Jag älskar dej! ♥ Kan lägga upp lite bilder från gårkvällen senare.

Idag har jag varit uppe hyffsat tidigt, tränade med Rebecca på friskis, sen gick jag hem. Var ganska mycket folk där idag. Lördag, de flesta är ju lediga ;)
Nu tänkte äta lite lunch, sen ska jag och mamma till Lidingö. Jag ska slinga håret och mamma ska hjälpa mormor med någonting.

Hörs senare!
P&K, Helene




Kommentarer
Postat av: iss

Tack själv för en toppenkväll. Hihi. Älskar dej mest <3

2009-02-07 @ 18:05:18
URL: http://jouper.blogg.se/
Postat av: bella

älskar den bilden på er ! så söta

2009-02-18 @ 12:58:24
Postat av: Helene

hihi, du ör söt du <3<3

2009-02-20 @ 22:34:26
URL: http://helenehagstroms.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0