Italyy!

Ciao!

Har egentligen ingen ork just nu för att blogga, men upptaderar lite snabbt ända. Vi har haft det grymt i Italien! Vädret och backarna var super! Har akt en himla massa skidor pa dagarna och kvällarna pa hotellet har bestatt av spa, femrättersmiddagar och fotografering. Bästa bilderna är pa Daniela, som själv kallar sig bildskön, vilket stämmer mycket bra, eller hur danni? angbastun och mintduschen pa spat var jättesköna, underbart!

Idag fyller ocksa Alexandra 14 ar, sa en liten fjoris! Grattis sötnos! Tyvärr han jag inte gratta dej imorse da de akte fran hotellet vid sex eller natt, innan jag vaknade i alla fall.

Hur som helst, nu ska jag lägga mig. Maste upp tidigt imorgon, men lägger in lite fina bilder fran semestern när jag kommer hem.
Ha det sa bra! Puss och kram!

//Helene


Kommentarer
Postat av: DanieLa

fröken bildskön det är jag, jajaja

2009-03-02 @ 22:29:09
Postat av: Helene

haha, kan ju bara inte vara någon annan ;)

2009-03-04 @ 11:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0