Fredag och Loov!

Heejsan allesammans!
Eftersom att jag inte varit riktigt frisk idag så kom jag senare till mässan med Jessicas bil som vi fick låna. Dagen gick ändå rätt fort, även om jag varit enormt trött och ganska seg. Jag måste tacka Mocki för "värmekuddarna" hon köpte till mig så jag kunde ha i fickorna för att jag var sjuk. Så snällt av henne! Verkligen omtänksamt! Folk från skolan vär där så det var trevligt. Alltid kul med folk man känner. Kul också att andra uf.öretag kommer fram och berömmer oss för en bra idé, fin monter och goda bakverk. Sån´t blir man glad av! ;) Vår försäljning gick bra och vi reade sedan ut det sista, resten tog vi hem så jag delade med mig till familjen.

Imorgon, (eller rättare sagt ca 5 timmar) åker vi till Italien! Alla väskor är packade så imorgon går jag antagligen upp som en Zombie och sätter mig i bilen ;) Ska bli härligt med en veckas semester, göra och tänka på något annat än skola. Dock, måste jag plugga en del där nere...suck! Farmor, om du läser detta; Taack för 50 eurosedeln jag fick av dej. Gulle dej <3

Nej, detta går inte! Jag MÅSTE sova nu--- ni får ha det så bra alla fina! Kommer sakna de närmaste.

Puss och Kram
//Helene



Kommentarer
Postat av: evelina

Kommer sakna dig med! Hoppas ni får kul där nere och lova mig att ta det lugnt i backarna! :) <3

2009-02-21 @ 10:35:38
URL: http://arctaedius.blogg.se/
Postat av: elin

Hej!

Hur har din vecka varit?

Ska vi lägga till varandra

via bloggkoll? : )



Kram

2009-02-28 @ 21:03:34
URL: http://eliwwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0