Fredag den 13:e

Någon annan än jag som tittat på let´s dance idag ? Är i farmor och farfars lägenhet och myser med mamam och pappa, ska nog snart lägga mig och kolla en film. Är sjuk trött!  Har ätit en god bulgursallad och faktiskt en semla också, men tränade ju igår med Josse så det var ju bra ändå ;)

Jag har i alla fall bestämmt mig för att inte åka med till Magaluf i Augusti. Vet dels inte hur jag kommer ha det med jobb i sommar + att jag nu bestämmt mig helt för att vara Au-Pair, och eftersom att resan var planerad ganska sent så passade det inge bra kände jag. Kan ju tyvärr inte göra allt här i livet ;) Vi får helt enkelt planera att göra någonting annat tillsammans!

Idag är det ju, som omtalat, fredag den 13.e, har ännu inte skett någon större katastof eller olyvkor för min den. Känns bra! Hade affärsjuridikprov idag och kände att om det går dåligt, så är det för att det är, just, fredag den 13:e. Men det kändes rättså okej. Alltså inget topp, men ändå helt okej. Får hoppas på det bästa. Annars i skolan så hade jag, Jessica och Matte "redovisning" i markandsföring. Eller vi skulle sälja in vår resturang som vi jobbat med i några veckor till vår lärare Daniel. Det gick ganska bra det med, men blir ju otroligt nervös när det gäller redovisningar. uscha!

Nu känns det som om att jag bara babblar på en massa, men det finns faktiskt en anledning. Tangetbordet på farmors dator är väldigt roligt att skriva med! ;) hohi...

Ha en fortsatt bra fredagkväll oavsett om det är party eller hemmamys som gäller :)
P&K

- Helene

Kommentarer
Postat av: vendela

veme den andra personen som sitter brevid dig?

kram vendela<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi

2009-02-14 @ 10:57:04
Postat av: Helene

2009-02-14 @ 11:14:21
Postat av: Helene

Hihihi, det är min kusin Linnea :)

Ses vi ikväll ? :) <3<3<3

2009-02-14 @ 11:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0