10:e feb

Tanken var att jag skulle till skolan idag, men när jag stod i duschen kände jag hur illa jag började må. Hela världen började bara att snurra och det kändes som om jag skulle svimma vilken sekund som helst. Var tvungen att lägga mig på golvet en stund, mådde verkligen illa. uhuu!

En mycket dålig dag med att vara hemma från skolan idag är att jag inte får tag i min affärsjurudikbok som ligger i skåpet, och imorogn är vi lediga. Har prov på fredag så måste verkligen ha den. För att se min "hemmadag" som något bra, så är det, att jag kan läsa en massa ur "Kejsaren av Portugallien", vilket jag verkligen måste göra nu.

Hoppas ni alla mår bra idag!
Kram

//Helene




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0