090211

Just nu sitter jag och kollar lite Au Pair-förmedlingar, men tror kusinen får hjälpa mig med det istället. Jag vet inte hur jag ska hitta nått bra, och det känns som om hon vet mycket om det, så får ringa henne imorgon.

Nu på kvällen har jag, Lise och Love varit i Bruket och kollat på pappa och Jocke som tävlat. Pappa kom faktiskt 3:a så det var bra. Grattis grattis! Jocke körde tyvärr ut i första, men verkade inte så ledsen för det.

Imorgon har jag sovmorgon till 12,30. Sååå underbart! Måste ändå upp tidigt för har lite saker att fixa, bland annat ringa försäkringskassan, fixa en hemlig sak till mamma&pappa till alla hjärtansdag, plugga och åka en snabbis till jakan. Så får nog sätta klockan på 7,30. Hoppas jag kommer upp!

I övrigt så är jag väldigt trött på mitt raka hår! Jag vill ha lite lockar och självfall. Känns som om håret då får mer volym av sig själv + att det är fint som det är. Ååå, kunde man önska sig lockar skulle jag önska mig det  i 19-års present.


Se bara så fina dessa flickor är i lockar...*avundsjuk*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0