090203

Hejhej!
Avbryter mitt i lakanbytandet för ett litet blogginlägg. Kommer nog sova extra gott i natt då laken är helt nya och fina.

Idag fixade jag det äntligen. Passet. Tidigare har det varit så att mamma följt med mig och Lise samtidigt, men Lise hade redan sitt ixat så jag fick klara mig på egen hand. Följde hitta.se;s vägbeskrivning till Polishuset i Sollentuna, men då de håller på att bygga om och grejer höll den inte rikigt, så  yrade runt ett tag. Och herreguud, så jag ser ut  på bilden på passet, Ser typ....kriminell ut?.

Åkte förvi Mio på vägen hem, då jag skulle svänga förbi Emilie för att hämta teoriskivan som Andreas lånat och Jocke ska låna. Och jag får så mycket ideér om hur mitt hemska se ut. Nu vet jag nästan precis. Små oklara saker bara. Jag älskarju den bondromantiska lantstilen, fast ändå med små lite modernare inslag. New England med Lexington är så himla vackert! Jaja, hur som helst. Jag har börjat samla på mig lite porslin från Mateus och handukar från Gant i alla fall. En liten bit på vägen. ;)

Nu ska jag fixa klart sängen, och sen kolla på Victoria Silvstedt- my perfect life. Ojoj, klockan är redan 22,40

P&K
Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0