Nu äntligen bloggar jag, det har legat som en klump i magen





Okej, jag vet att jag suger på att , helt enkelt inte en grej för Helene. Drar mig bara för att göra det nu eftersom att jag inte gjort det på ett tag.

Jag har i alla fall haft en bra tid sedan jag kom till Sverige igen. Kan säga att det var KAOS innan jag skulle lämna London. All packning säger jag bara! Gråten i halsen + avskedet från Tom och Matilda, inte lätt! Till slut löste allt sig någorlunda och jag kom på planet OCH landade. Sååå skönt! Det värsta jag vet är att flyga! 00.25 den 21 november landade jag på svensk mark igen efter ett antal månader i London. Mamma, pappa och Lise var alla med och mötte mig på Arlanda. Kändes såå bra att se dom igen!
Den halgen sedan bestod mest av att umgås med familjen och träffa kusiner. Hade en jättemsig helg!

Har ju inget fast jobb nu, men det är vääldigt skönt att bara ta det lugnt, göra det man känner för och hela tiden nästan kunna anpassa sig om man ska träffa någon. Jag har ju tiid! Jobbade ganksa mycket i London, så det har varit underbart att kunna ta sovmornar och bara "glida runt".

Jag har tänkt mig att bli lite av en hemmafru här hemma. Städa, fixa, laga mat, stryka osv. Mamma blir glad!

Annars har jag hunnit med lite andra saker också under min tid här hemma. Slingat + klippt håret, träffat kusiner flera gånger om, middag med vänner, hjälpt mormor på julmarknad, varit barnvakt, tillbringat dagar i staden, julbakat, varit på IKEA, ja, nu kan jag för tillfället inte komma på så mycket, men jag har i alla fall haft bra dagar här i Sverige.

Nu ska jag joina kudden min, imorgon ska jag spana in Evelinas nya lya!

Lots Of Love
Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0