Lillördag

Har varit en bra dag idag! Först sov jag ut och sedan fick träffa min fina vän Emilie! Har ju inte träffat henne sedan i augusti, så det var verkligen kul att se henne igen och veta att hon mår bra! Bak, spel och lite gamla minnen. Alltid lika kul!

Imorgon ska jag eventuellt till tandläkaren, har ingen aning om när dock. Någon som förstår sig på deras internet bokning av tider ? Inte jag i alla fall. Blir att gå upp klockan åtta imorgon för att ringa dom, för vem vet, jag kanske fått tid vid nio. Typiskt om jag inte lyckats alls med bokningen, jag menar då har jag gått upp i onödan, sova som är så underbart! Får istället ta vara på dagen, mamma och jag ska kanske iväg när hon kommer hem från jobbet. I övrigt inga planer. Ska nog ta dagen som den kommer.

Senare ikväll är det Bonde söker fru och Pernillas jul. Vill göra mig varm choklad också. Så får det nog bli!

Lots Of Love
Helene


Kommentarer
Postat av: Vendela

du behöver inte göra en bloggdesign till mig men om du redan har gjort det så kan du spara den för jag kanske vill byta nån gång :P

2009-12-09 @ 20:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0